[Lugos-mozilla] [Fwd: firefox.si]

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Mon Apr 18 20:57:17 CEST 2005

Zivijo,

Sicer je naso spletno stran danes nekako poneslo dalec v preteklost ... :)

Vprasanje je, ce je smiselno prenasati arhiv, kajti vse novejse razlicice naj
bi se nahajale na mozilla.org. Starih pa najbrz nihce ne potrebuje.
(seveda to drzi le, ce bomo uspeli narediti prevod: ce koga zanima posodobitev
prevodov od 1.0 na 1.1, naj se javi: jaz imam od 3. do 24. maja maturo,
takole v povprecju 6 ur na dan, resda z dvema daljsima presledkoma po en
teden, ampak zares resnicno nimam casa; ce do 24. maja ne bo brancha, ni
problema, ampak morda je treba kaj ukreniti ze prej - ampak vsaj svojilni
zaimki so (mislim) ze popravljeni, jupi!).

Tale nova stran je sicer lepa, ampak precej konfuzna - LUGOS-ovo 'okolje' je
vse naokrog, tako da se res za nobeno povezavo ne da vedeti, kam vodi.
Morda bi res lahko naredili neko end-user stran, po moznosti s spletnim
forumom, denimo na tej novi domeni firefox.si. Po drugi strani pa - kako
lahko taksna stran koristi uporabniku? A ni brskalnik tako intuitivna stvar,
da nihce pravzaprav ne potrebuje neke grozno velike pomoci?

(Ah, pa mimogrede, Firefox 1.0.3 je na voljo z mozilla.org; povezava je bila
tudi na mozilla.lugos.si, ampak je misteriozno izginila med potovanjem v
preteklost.)