[Lugos-mozilla] manjše težave

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Apr 14 14:06:26 CEST 2005

Halo!!

Ervin Bizjak wrote:

> Pozdrav!
> Ja, potem pa res ne vem?!?! Če pošljem mail z email.si na
> oddelek1 at podjetje.si in tam pregledam podrobnosti vidim podatek
> strežnika niti mreže. Do maila dostopam samo z enim računalnikom in to
> je vse. Tudi tisti službeni email je webmail pri ponudniku storitev,
> pri katerem imamo postavljeno tudi web stran.

Da nimate mreže oziroma bolje rečeno omrežja, je dandanes - praktično
nemogoče tako s tehničnega kot s poslovnega vidika, ker bi tako podjetje
slejkoprej propadlo. Strežnika odprtega za javnost verjetno res nimate,
imate pa (očitno zakupljeni) spletni strežnik (predstavitev podjetja,
proizvodi, storitve) in poštni strežnik (komunikacija zaposlenih) ter
verjetno tudi postavljen VPN (navidezna privatna omrežja - izmenjava
datotek znotraj podjetja preko interneta).
Različen softver pač pusti različne vpise. Mene osebno bi v službi bolj
skrbelo, če ta naslov ne bi bil služben, ampak s kake zunanje domene -
zato postavi pravilo na X-SmartMax-AuthUser, ki bo spustilo samo to
pošto skozi, saj sistemski upravitelj in vaši nadrejeni s tem vam vsem
olajšujeta selekcijo elektronskih smeti. Dokler je tako, bodi zadovoljen
in se ne pritožuj, saj boš imel drugače v službi tudi po 99% neuporabne
pošte kot jo imajo tudi pri MS in jo imam tudi sam na zasebnem računu po
8 letih obstoja e-naslova.

lp, JK