[Lugos-mozilla] manjše težave
Joze Klepec
joze.klepec at siol.net
Thu Apr 14 14:06:26 CEST 2005
Halo!!
Ervin Bizjak wrote:
> Pozdrav!
> Ja, potem pa res ne vem?!?! Če pošljem mail z email.si na
> oddelek1 at podjetje.si in tam pregledam podrobnosti vidim podatek
> (X-SmartMax-AuthUser: oddelek at podjetje.si). V podjetju nimamo
> strežnika niti mreže. Do maila dostopam samo z enim računalnikom in to
> je vse. Tudi tisti službeni email je webmail pri ponudniku storitev,
> pri katerem imamo postavljeno tudi web stran.
>
Da nimate mreže oziroma bolje rečeno omrežja, je dandanes - praktično
nemogoče tako s tehničnega kot s poslovnega vidika, ker bi tako podjetje
slejkoprej propadlo. Strežnika odprtega za javnost verjetno res nimate,
imate pa (očitno zakupljeni) spletni strežnik (predstavitev podjetja,
proizvodi, storitve) in poštni strežnik (komunikacija zaposlenih) ter
verjetno tudi postavljen VPN (navidezna privatna omrežja - izmenjava
datotek znotraj podjetja preko interneta).
Različen softver pač pusti različne vpise. Mene osebno bi v službi bolj
skrbelo, če ta naslov ne bi bil služben, ampak s kake zunanje domene -
zato postavi pravilo na X-SmartMax-AuthUser, ki bo spustilo samo to
pošto skozi, saj sistemski upravitelj in vaši nadrejeni s tem vam vsem
olajšujeta selekcijo elektronskih smeti. Dokler je tako, bodi zadovoljen
in se ne pritožuj, saj boš imel drugače v službi tudi po 99% neuporabne
pošte kot jo imajo tudi pri MS in jo imam tudi sam na zasebnem računu po
8 letih obstoja e-naslova.
lp, JK
>
> lp
> Ervin
>
>
> Joze Klepec wrote:
>
>>
>>
>> Ervin Bizjak wrote:
>>
>>> Pozdrav!
>>> Imam manjšo težavo z Thunderbirdom. Imam 2 acounta (službeni +
>>> privat). Na default je nastavljen službeni naslov. Tu pa nastane
>>> problem. Če komu pošljem mail z mojega privat maila mi vedno pri
>>> pogledu izvorne kode sporočila doda tudi mojega službenega
>>> (X-SmartMax-AuthUser: oddelek at podjetje.si). Je možno to kako odpraviti?
>>
>
>>>
>>> Lp
>>> Ervin
>>
>>
>>
>> Nastavi si dva profila - službenega in zasebnega. Lepše in
>> elegantnejše rešitve res ni, za povrh pa thunderbird s tem verjetno
>> nima prav nič. Najverejtneje tvoji zasebvni pošti poštni strežnik
>> podjetja samodejno doda omenjeno polje, kar moraš sicer vprašati
>> skrbnika vašega lokalnega omrežja v podjetju. Če ni tako, poskusi
>> odstrniti vtičnike.
>> Na lugos sicer pošiljaš preko email.si, ki je webmail in v katerem
>> tega polja ni.
>>
>> lp, JK
>>
>
More information about the lugos-mozilla
mailing list