[Lugos-mozilla] manjše težave

Ervin Bizjak ervin.bizjak at email.si
Thu Apr 14 12:31:34 CEST 2005

Pozdrav!
Ja, potem pa res ne vem?!?! Če pošljem mail z email.si na
oddelek1 at podjetje.si in tam pregledam podrobnosti vidim podatek
niti mreže. Do maila dostopam samo z enim računalnikom in to je vse.
Tudi tisti službeni email je webmail pri ponudniku storitev, pri katerem
imamo postavljeno tudi web stran.

lp
Ervin