[Lugos-mozilla] manjše težave

Ervin Bizjak ervin.bizjak at email.si
Thu Apr 14 15:27:38 CEST 2005


Hay!
Ej, Jožko, kiksu si! Mreža nam ni potrebna, saj so vsi naši 
komercialisti ves delovni dan na terenu in na svojem računalniku 
sestavijo le kakšno ponudbo. Od teh "sranj", ki jih omenjate nimamo NIČ, 
saj smo se odločili za racionalizacijo, ki je v današnjem času še kako 
potrebna. Torej naj poenostavim: Imamo PC, ki ima dostop do net-a (kot 
vsaki mulc doma !!!), s tega delam samo jaz in to je navzven vse.

S takim "vzvišenim" odgovorom na moje težave pa res ne vem, če je 
mozilla in thunderbird res tako ok in "open source". Si res ne bi mogli 
pomagati, pa čeprav ta progam uporablja samo 5 oseb (glej forum...) ???

Joze Klepec wrote:

> Halo!!
>
> Ervin Bizjak wrote:
>
>> Pozdrav!
>> Ja, potem pa res ne vem?!?! Če pošljem mail z email.si na 
>> oddelek1 at podjetje.si in tam pregledam podrobnosti vidim podatek 
>> (X-SmartMax-AuthUser: oddelek at podjetje.si). V podjetju nimamo 
>> strežnika niti mreže. Do maila dostopam samo z enim računalnikom in 
>> to je vse. Tudi tisti službeni email je webmail pri ponudniku 
>> storitev, pri katerem imamo postavljeno tudi web stran.
>>
> Da nimate mreže oziroma bolje rečeno omrežja, je dandanes - praktično 
> nemogoče tako s tehničnega kot s poslovnega vidika, ker bi tako 
> podjetje slejkoprej propadlo. Strežnika odprtega za javnost verjetno 
> res nimate, imate pa (očitno zakupljeni) spletni strežnik 
> (predstavitev podjetja, proizvodi, storitve) in poštni strežnik 
> (komunikacija zaposlenih) ter verjetno tudi postavljen VPN (navidezna 
> privatna omrežja - izmenjava datotek znotraj podjetja preko interneta).
> Različen softver pač pusti različne vpise. Mene osebno bi v službi 
> bolj skrbelo, če ta naslov ne bi bil služben, ampak s kake zunanje 
> domene - zato postavi pravilo na X-SmartMax-AuthUser, ki bo spustilo 
> samo to pošto skozi, saj sistemski upravitelj in vaši nadrejeni s tem 
> vam vsem olajšujeta selekcijo elektronskih smeti. Dokler je tako, bodi 
> zadovoljen in se ne pritožuj, saj boš imel drugače v službi tudi po 
> 99% neuporabne pošte kot jo imajo tudi pri MS in jo imam tudi sam na 
> zasebnem računu po 8 letih obstoja e-naslova.
>
> lp, JK
>
>>
>> lp
>> Ervin
>>
>>
>> Joze Klepec wrote:
>>
>>>
>>>
>>> Ervin Bizjak wrote:
>>>
>>>> Pozdrav!
>>>> Imam manjšo težavo z Thunderbirdom. Imam 2 acounta (službeni + 
>>>> privat). Na default je nastavljen službeni naslov. Tu pa nastane 
>>>> problem. Če komu pošljem mail z mojega privat maila mi vedno pri 
>>>> pogledu izvorne kode sporočila doda tudi mojega službenega 
>>>> (X-SmartMax-AuthUser: oddelek at podjetje.si). Je možno to kako 
>>>> odpraviti?
>>>
>>>
>>
>>>>
>>>> Lp
>>>> Ervin
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Nastavi si dva profila - službenega in zasebnega. Lepše in 
>>> elegantnejše rešitve res ni, za povrh pa thunderbird s tem verjetno 
>>> nima prav nič. Najverejtneje tvoji zasebvni  pošti poštni strežnik 
>>> podjetja samodejno doda omenjeno polje, kar moraš sicer vprašati 
>>> skrbnika vašega lokalnega omrežja v podjetju. Če ni tako, poskusi 
>>> odstrniti vtičnike.
>>> Na lugos sicer pošiljaš preko email.si, ki je webmail in v katerem 
>>> tega polja ni.
>>>
>>> lp, JK
>>>
>>
> _______________________________________________
> lugos-mozilla mailing list
> lugos-mozilla at lugos.si
> http://liste2.lugos.si/cgi-bin/mailman/listinfo/lugos-mozilla
>
> __________ NOD32 1.1060 (20050414) Information __________
>
> This message was checked by NOD32 Antivirus System.
> http://www.nod32.com
>
>
>




More information about the lugos-mozilla mailing list