[Lugos-mozilla] Thunderbird - manjše težave

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Thu Apr 14 11:15:12 CEST 2005

Ervin Bizjak wrote:

> Pozdrav!
> Imam manjšo težavo z Thunderbirdom. Imam 2 acounta (službeni +
> privat). Na default je nastavljen službeni naslov. Tu pa nastane
> problem. Če komu pošljem mail z mojega privat maila mi vedno pri
> pogledu izvorne kode sporočila doda tudi mojega službenega
>
> Lp
> Ervin

Nastavi si dva profila - službenega in zasebnega. Lepše in elegantnejše
rešitve res ni, za povrh pa thunderbird s tem verjetno nima prav nič.
Najverejtneje tvoji zasebvni  pošti poštni strežnik podjetja samodejno
doda omenjeno polje, kar moraš sicer vprašati skrbnika vašega lokalnega
omrežja v podjetju. Če ni tako, poskusi odstrniti vtičnike.
Na lugos sicer pošiljaš preko email.si, ki je webmail in v katerem tega
polja ni.

lp, JK