[Lugos-mozilla] Težave pri posodabljanju FF 1.0.1 na Windows XP

Ervin Bizjak ervin.bizjak at email.si
Mon Apr 4 12:35:16 CEST 2005

Živ!
Tudi jaz imam manjše težave z Thunderbird-om. Težava je v tem, ker mi po
pošiljanju maila le tega postavi v direktorij Lokalni imeniki/Send in ne
v Send računa s katerega pošiljam mail. Kje sem kiksnu?

Poleg tega pa me zanima, če ta Thunderbird podpira tudi kakšne funkcije,
da pošlješ en tekst več naslovnikom, a ga za vsakega nasloviš posebej
(recimo: da na začetku teksta dodaš njegovo ime).

lp
EB