[Lugos-mozilla] Težave pri posodabljanju FF 1.0.1 na Windows XP

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Apr 4 11:28:50 CEST 2005

Pozdrav,

vstavki (plugini) se ne ohranijo, če jih nisi prej spravil kot datoteke
.XPI - ff/mozilla pa jih itak ne ponovno namestita in dobiš "prazno"
namestitev. Dostikrat tudi ohranitev vstavkov ob nadgradnji ni posebej
smiselna, ker so za novo izdajo programa že na voljo novi ali le na novo
prevedeni vstavki. Torej -> Orodja>Razširitve>VstavekXY>Posodobi, ko je
enkrat nameščen. Namestitev vstavkov izvedi za vsakega uporabnika
posebej in le in samo tiste, ki so zares nujni za delo.
Profili načelno da - težave lahko pričakuješ kvečjemu pri uvozu podatkov
iz starejših mozill, adresarja (.wab) iz outlooka ali drugih
brskalnikov/poštnih odjemalcev (npr. Kmail), ne pa profilov iz
ff/mozille. Po odstranitve mozille/ff se profili ohranijo (vsaj pod
linuxom).

lp, JK