[Lugos-mozilla] Thunderbird - manjše težave

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Mon Apr 4 14:08:39 CEST 2005

Pozdrav!

Prva zadeva je rešljiva enostavno. V Edit>Account
settings>Copies&Folders označiš Place a copy in: potem pa spodaj
nastaviš še imenik.
To drugo enostavno dosežeš s podpičji med elektronskimi naslovi - če
naslovnikov ne moti veliko naslovov v polju za, bcc, kar je očitno tvoj
štos  ;). Take e-pošte (ki sicer ustreza RFC-jem, ni pa po bontonu) ti
nikakor ne priporočam, ker boš prišel na črne sezname = black lists.
Enak učinek boš pri prejemnikih dosegel tudi z nekaj polji To: ali Bcc:
kar tb tudi podpira.
Za  obdelavo tovrstne e-pošte je tb izredno uporaben - pravilo
filtriranja: v poljih To:, Bcc: in podobnih iščeš znak ";" in pošto
potem pravilo označi kot špeh, če je že ni tb avtomagično.

Povedano je testirano na tb 1.0.2 linuxintelx86.

lp, JK