[LUGOS-MOZILLA] Stran telegrami.posta.si ne deluje pravilno z brskalniki Mozilla

sas sas at 17slon.net
Fri Oct 29 21:32:33 CEST 2004

Pozdravljeni!

Res ste neverjetni s hitrim odgovorom. Vsaka vam čast!
Se bom potrudila in ob priliki pogledala program s tega vidika in vam natančno
napisla. Trenutno sem precej prehlajena, tako da za spremembo :-) grem nocoj
malo prej spat.

Hvala glede odjave. No, bom premislila, morda si bom pa naredila filter, da bo
letelo vse v en predal. Utegne biti kaj zanimivega glede slovenjenja.

Sploh pa sodelujem v eni (zelooo veliki) skupini, kjer smo in bomo še bolj
začeli priporočat Mozillo in vse te programe okrog nje ... zato bom skušala
pripomoči, da bo še boljša kot je.

A sem zdajle pisla vam privatno ali v skupino lugos? Verjetno v to zadnje.
No, se bom že navadila.
--

   Lep pozdrav!
            Aleša