[LUGOS-MOZILLA] Stran telegrami.posta.si ne deluje pravilno z brskalniki Mozilla

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri Oct 29 21:23:53 CEST 2004

Živijo,

Če ne želite več teh sporočil, se morate odjaviti z dopisnega seznama.
To storite s prijavo na
http://liste.lugos.si/wws/nomenu/loginrequest/arc/lugos-mozilla, kjer
izberete možnost 'unsubscribe'. (Gotovo obstaja tudi kakšna možnost
odjave z e-mailom, ki je najbrž opisana v sporočilu z dobrodošlico v
seznam.)

Sicer ta dopisni seznam JE namenjen slovenjenju Mozille; ponavadi je
precej manj prometen kot zadnje dni.

Najlepša hvala za sporočilo o svojilnih zaimkih. Sicer jih ne
uporabljamo dosledno narobe - po pregledu prevodov je videti, da jih je
precej pravilno postavljenih -, vendar je nekaj res očitnih napak. Ups!
Najbrž se jih po nekaj časa človek kar navadi in jih niti ne opazi;
gotovo so tudi zato tako dolgo zdržali.

Upam, da mi bo uspelo najti vse primere napačne rabe, jih popraviti in
dobiti v CVS (kar je zaradi bližine izdaje Firefoxa 1.0 že 'by approval
only'). Dejanske fraze 'vnesite vaše geslo' sicer ne najdem: ste
prepričani, da ste videli natančno to? Nekaj je sklanjanih oblik v
navezavi z 'vašim geslom', obstaja pa tudi 'vnesite svoj e-poštni
naslov'; ampak kot rečeno, te točne fraze v prevodu ne najdem.

Še enkrat hvala in lep pozdrav,
Aleks

sas pravi:
> Pozdravljeni!
>
> Lepo porsim, da mi teh sporočil ne pošilajte več, ker me popolnoma nič ne
> zanimajo.
> Morda sem se po pomoti na nek način nanje naročila ali kaj? Te dni sem
namreč
> želela pisati na avtorjem programa Mozilla da dosledno napačno pišejo
povaratno
> svojilne zaimke* in da naj to popravijo - a se je sporočilo vrnilo.
Prijavila