[LUGOS-MOZILLA] Stran telegrami.posta.si ne deluje pravilno z brskalniki Mozilla

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri Oct 29 22:04:13 CEST 2004

Živijo,

Pisali ste na dopisni seznam (lugos-mozilla at lugos.si).

Mimogrede, v kolikor si ne boste premislili glede odjave, tudi v glavi
sporočila je napisano, kako se odjaviti:

Veseli me, da vam je Mozilla všeč in ji želite pomagati. :) Nedvomno je,
da se vsak tovrsten kolaborativen projekt lahko izboljšuje zgolj s
prispevki uporabnikov.

Z željami za hitro okrevanje, lep pozdrav,
Aleks

sas pravi: