[LUGOS-MOZILLA] Stran telegrami.posta.si ne deluje pravilno z brskalniki Mozilla

sas sas at 17slon.net
Fri Oct 29 20:40:24 CEST 2004

Pozdravljeni!

Lepo porsim, da mi teh sporočil ne pošilajte več, ker me popolnoma nič ne
zanimajo.
Morda sem se po pomoti na nek način nanje naročila ali kaj? Te dni sem namreč
želela pisati na avtorjem programa Mozilla da dosledno napačno pišejo povaratno
svojilne zaimke* in da naj to popravijo - a se je sporočilo vrnilo.  Prijavila
(vsaj tako sem milila) sem se v nek forum (o slovenski mozilli) in to napisala.
A očitno ni bil pravi naslov ali kaj.
Zdaj pa naenkrat gore teh sporočil ...  :-(

*
Vpišite vaše geslo.  PRAVILNO: Vpišite SVOJE geslo.
ipd.

--

   Lep pozdrav!
            Aleša