[LUGOS-MOZILLA] Mozilla Firefox 1.0 – v slovenscini

Joze Klepec joze.klepec at siol.net
Wed Oct 13 02:02:04 CEST 2004

Leon Zobec wrote:

>Hvala za odgovor.
>
>Ni videti, da bi imel FF moznost ob vec namescenih
>razlicicah dodeliti vsaki svoj profil.
>
>Sicer pa ze ta Preview Relese deluje dovolj dobro, da
>verjetno ne bom vec veliko menjaval do uradne 1.0.
>
>Se ena opomba za prevajalce, ce bo morda kateri od
>njih to prebral. V meniju Pomoc sta neprevedeni
>moznosti "Help Contents" in "For Internet Explorer
>Users".
>
>Lep pozdrav

1. Teh tezav z namestitvijo na linuxu zal ni. Mogoce tudi kompliciras.
Mozilla 1.6 in FF 1.0 PR si pri meni delita Gecka (jedro brskalnika) in
vticnike (plugine po domace). S podatki uporabnikov nimam tezav (jih
tudi nimam veliko, sam uporabljam dva profila). Sistem: Pingo 2.0 jedro
2.4.x oziroma zastonjski RedHat 9.0 po nase.

2. Pridruzi se ekipi prevajalcev, kaj se cakas... . Mimogrede, prevod
tega je:
- Kazalo pomoci,
- Za uporabnike Internet Explorerja.
To ravno tako ni prevedeno v Mozilli (uporablja isti prevod), verjetno
bo pa prav kmalu na voljo nov .xpi.
Vsi GPL/GNU programi se prevajajo napol ali skoraj avtomatsko - iz baze
besed (besedisca), oglej si kako to delajo na OpenOfficeu.

lp, jk