[LUGOS-MOZILLA] Mozilla Firefox 1.0 – v slovenscini

Leon Zobec pozdravljeni at yahoo.com
Tue Oct 12 23:30:26 CEST 2004

Hvala za odgovor.

Ni videti, da bi imel FF moznost ob vec namescenih
razlicicah dodeliti vsaki svoj profil.

Sicer pa ze ta Preview Relese deluje dovolj dobro, da
verjetno ne bom vec veliko menjaval do uradne 1.0.

Se ena opomba za prevajalce, ce bo morda kateri od
njih to prebral. V meniju Pomoc sta neprevedeni
moznosti "Help Contents" in "For Internet Explorer
Users".

Lep pozdrav
Leon Zobec