[LUGOS-MOZILLA] Mozilla Firefox 1.0 – v slovenscini

Leon Zobec pozdravljeni at yahoo.com
Wed Oct 13 09:14:27 CEST 2004

--- Joze Klepec <joze.klepec at siol.net> wrote:

> da

> vztrajnost

> ki

> in
> tako

> izrazu

> pogovorno
> lahko

> ustvariti
> in
> obstaja

> deluje

> 1. Teh tezav z namestitvijo na linuxu zal ni. Mogoce
> tudi kompliciras.

Saj tudi tako kot je, ni nevemkako komplicirano in v
redu deluje. Vprasanje sem postavil zato, ker me je
zanimalo, ce se morda da se kaj poenostaviti. Zgleda,
da ne. Ne bom pa sel samo zato menjavat operacijskega
sistema, ceprav nisem kaksen gorec navijac M$. :o)

> 2. Pridruzi se ekipi prevajalcev, kaj se cakas... .
> Mimogrede, prevod
> tega je:
> - Kazalo pomoci,
> - Za uporabnike Internet Explorerja.
> To ravno tako ni prevedeno v Mozilli (uporablja isti
> prevod), verjetno
> bo pa prav kmalu na voljo nov .xpi.
> Vsi GPL/GNU programi se prevajajo napol ali skoraj
> avtomatsko - iz baze
> besed (besedisca), oglej si kako to delajo na
> OpenOfficeu.

Nisem imel namena omenjati neprevedenih vrstic v
meniju zato, ker ne bi razumel anglesko, ali zato, da
bi kritiziral prevod, ampak sem se samo odzval na
poziv Aleksa Reinhardta, ki je ob objavi prevoda na
http://mozilla.lugos.si/ napisal:

"Da bi naredili izdajo 1.0 Mozilla Firefoxa kar
najboljso, naprosamo vse tiste, ki radi
eksperimentirajo z nocnimi razlicicami (ali vsaj
razlicico 0.10.x), da preskusijo slovenski jezikovni
paket in nam sporocijo morebitne napake ali slogovne
pomanjkljivosti bodisi na dopisni seznam bodisi meni
neposredno.
Najlep¹a hvala.
Aleks Reinhardt"

Lep pozdrav