[LUGOS-MOZILLA] namestitev Mozilla Thunderbird

sas sas at 17slon.net
Wed Nov 24 23:07:08 CET 2004

Pozdravljeni!

Imeli ste popolnoma prav. Najlepša vam HVALA!!!

Zdaj pa bi rada samo še ugotovila, kako naj se lotim namestitve pri drugih, da
ne bo takih težav kot sem jih imela jaz?

Povsod, kjer bom nameščala že uporabljajo poštni program, v veliki večini MS
Outlook. Torej bo Tb vprašal ali naj prenese nastavitve in pošto od tam.

Potem pa bo spet težava s profilom oz. slovenjenjem. In pri nastavitvi novega
profila seveda ne bo vse stare pošte, posebno ne, ker jo ti ljudje pobirajo s
POP3.

Pri meni je na srečo težava samo s pošto, ki je shranjena v lokalnih imenikih.
Saj res, kako naj si pa to prenesem iz tistega Default profila?

Oprostite, ker toliko sprašujem. Ampak, verjamem, da se bo to tako Thunderbirdu
kot tudi Firefoxu bogato obrestovalo z novimi uporabniki.
--

   Lep pozdrav!
            Aleša

--