[LUGOS-MOZILLA] namestitev Mozilla Thunderbird

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Thu Nov 25 19:07:47 CET 2004

Zivijo,

On Wednesday, 24 November 2004 23:07, sas wrote:
> Pozdravljeni!
>
> Imeli ste popolnoma prav. Najlepša vam HVALA!!!
>
> Zdaj pa bi rada samo še ugotovila, kako naj se lotim namestitve pri drugih,
> da ne bo takih težav kot sem jih imela jaz?

Namesto ustvarjanja novega profila lahko preprosto zbrisete datoteko XUL.mfasl
(oziroma nekaj podobnega, odvisno pac od platforme) v imeniku profila. To je
~/.thunderbird/.../XUL.mfasl na Linuxu, na Win32 pa, mislim, nekaj v stilu
Documents and Settings/Application Data/mozilla.org/ in se nekaj naprej.

(pri problemu zaganjanja Mozille, ki trdi, da je profil v uporabi, pa
izbrisite datoteko 'lock' v imeniku profila)