[LUGOS-MOZILLA] Thunderbird - za¹cita po¹te z geslom

Ziga Sancin bisi at pikslar.com
Thu Nov 4 13:15:46 CET 2004

Jp, ljudje res pogosto zamenjajo md5() s sifrirnimi algoritmi, ampak v
mojem primeru ni bilo tako. In obregnil si se ravno v dejavnik, ki je
najbolj zanimiv (vsaj po mojem mnenju, ocitno pa gledamo iz dveh zornih
kotov - zascita med posiljanjem in zascita na racunalniku) - sprememba
sporocila med prenosom, ceprav ne zanemarjam zascite na trdem disku. Sicer
je bil moj odgovor misljen bolj v hecu kot ne, ampak lepo da si ga resno
vzel in napisal tako dolg odgovor. Seveda se zavedam, da je md5 enosmeren
in da se shranjuje le hash, ki pa se le s tezka ponovi pri dveh razlicnih
vrednostih (verjetnost je zelo zelo majhna, kar pa seveda ne pomeni, da je
ta primer nemogoc). Kar se tice sifriranja - se vedno obstaja geslo.
Nekateri ljudje si zapomnijo geslo, vecina pa si geslo mora nekam
zapisati, se posebej, ce je gesel mnogo... pa da ne omenjamo
pozabljivosti. :D

Pa da ne nakladam prevec, bom izkoristil priloznost za eno vprasanje, ker
si ravno omenjal kontrole policije, SOVE, itd. (ceprav me ni strah, ampak
iz cistega firbca). V primeru, da pridejo na dom ali podjetje z vsemi
potrebnimi papirji (sodni nalog, itd.), a si jim dolzan povedati geslo za
sifriranje podatkov? :)

lp in hvala za pojasnila
[BISI]