[LUGOS-MOZILLA] vprasanje

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Fri Jun 18 03:46:49 CEST 2004

Pozdrav Matej!

Sicer je ze miles napisal obsezen odgovor, pa vendarle par dodatkov za
vprasanji 2 in 3.
Naslednja različica Thunderbirda (to bo različica 0.8) bo vsebovala
podporo več POP3 računom znotraj enega "drevesa" (torej bos lahko imel
skupne vse imenike na lokalni ravni). Do naslednje razlicice ne bi smelo
preteci vec kot dober mesec. Ker si omenil, da si sele prestopil na
Thunderbird, ti ne svetujem, da snames zadnjo nestabilno razlicico, ki
ze vsebuje to funkcijo, ampak se sprijaznis zaenkrat le z razsiritvijo
(glej milesov mail), ki pa ti bo le snela vse maile s streznika
(konkretno za ravnanje z vec racuni, pa bo treba pocakati do naslednje
izdaje).
Kar se pa tice filtrov, pa nisi verjetno dobro nastavil filtrov, saj
filtri ne povzrocajo nobenih tezav. Filtriranje deluje popolnoma brez
tezav, tako da ti svetujem, da se enkrat pogledas, ce si vse dobro
nastavil. Ni mi jasno, kako zaganjas vsak filter posebej, saj v
nastavitvah za filtre nastavis za vsak racun posebej naj ti vse prejete
maile poslje kamor hoces, in to potem Thunderbird tudi sam udejanja. Hm,
lahko malo podrobneje razlozis, v cem je tezava (pri meni namrec vse
deluje, kot je treba)?

lp
[BISI]