[LUGOS-MOZILLA] vprasanje

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Fri Jun 18 00:13:52 CEST 2004

Živjo,

AD1) V meniju Datoteka imaš podmeni Offline, v njem pa izbiro Offline
settings ali pa kar izberi Offline. Uporabiš lahko tudi klik na ikono
povezave desno spodaj v glavnem oknu (modri kabel, na sredi stik)...
Je pa res, da je razširitev Offline, ki je vključena v slovenske pakete,
v originalnih namestitvenih paketih le opcija, in jo moraš pri
namestitvi dodati.
In je tudi res, da na Linuxu je poslovenjena, v okenski slovenski
različici pač ne, oziroma se v oknih ne pojavijo lokalizirani nizi,
temveč angleški. Ampak dejstvo je tudi, da nobena poslovenjena
razširitev v slovenskem Thunderbirdu ne dela slovensko, tudi slovenski
Calendar ne, ker je očitno en niz ali spremenljivka v Thunderbirdu, ki
označuje, da ne gre za en-US temveč za sl-SI, ni poslovenjena, zato
program ne ve, da mora zagnati slovensko lokalizacijo razširitve. Na to
sem opozoril že pred časom, ko ni delal Calendar (v slovenskem Ff pa
dela slovensko), zdaj pa, ko sem se lotil poslovenjenja razširitve
Enigmail, tudi ta, kljub slovenskemu prevodu v mojem lokalizacijskem
xpi, ki se namesti preko že nameščenega Enigmaila, ta še vedno teče v
angleščini. In kot vidiš, tudi Offline govori angleško, čeprav je
poslovenjen. Skratka, slovenski Thunderbird v okolju Windows ima nekega
hrošča, ki ga moramo najti in speštati, da bodo v razširitvah delovale
slovenske različice. Le kako?

AD2) Namesti si razširitev: http://www.chandler.demon.co.uk/

AD3) Ne vem, če se zaenkrat to da, lahko pa morda napišeš razširitev, ki
doda v meni izbiro, ki to naredi... ;)

AD4) Mislim, da je to rešeno šele v Th0.7, ki je izšel danes, v
slovenščini pa v kratkem...

LP,
miles.

Matej Kovacic pravi: