[LUGOS-MOZILLA] vprasanje

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Fri Jun 18 10:09:08 CEST 2004

Zivjo,

> maile poslje kamor hoces, in to potem Thunderbird tudi sam udejanja. Hm,
> lahko malo podrobneje razlozis, v cem je tezava (pri meni namrec vse
> deluje, kot je treba)?
Filtre imam narejene tako, da vsa prispela sporočila preveri ali je
stanje odgovorjeno, prebrano, novo ali posredovano (se pravi vsa možna
stanja) sporočilo premakne v Local folders - Prejeto.
Filtri so omogočeni (kljukica).
Če filter poženem ročno (klik na "Poženi sedaj", se lepo izvedejo.
Jaz pa bi rad, da se izvedejo avtomatsko, ko dobim pošto. Se pravi ko
snamem pošto se takoj izvedejo še filtri, ki mi pošto prestavijo v pravi
imenik. Martin je napisal, da se to ne da.

Aja, pa vedno, ko kliknem "Pošlji pozneje", se mi odpre Enigmail COnfirm
okno, ki pravi če hočem sporočilo shraniti v Unsent Messages folder.

Ja, saj vem, da večina mojih problemv izvira iz dejstva, da imam
modemsko povezavo, ampak na žalost živim na vasi in k nam Telekom še ni
uspel priti... Telekom v vsako vas, ja... :-((

lp, Matej