vprasanje

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Thu Jun 17 22:16:55 CEST 2004

Ziv!

do sedaj sem pod Windowsi uporabljal Outlook Express, zdaj pa sem se
odločil, da prestopim na tabor Mozille. Razlog zakaj ze do sedaj nisem
uporabljal Thunderbirda je v tem, da mi ni usopelo uvozit starih mailov,
ki jih je 1 Gb. No, v slovenski verziji 0.6 to dela. Imam pa nekaj
problemov.

1. Kako prepričati Thunderbirda, da vedno delam brez povezave (imam
namreč modem). Primerjava z Outlookom: ko ga zaženem, lepo prebiram
pošto, in ko pritisnem Send and receive, se odpre Dial-Up Networking
okno, izberem preko koga bi se rad povezal (imam več providerjev) in ko
se povežem, se pošta izmenja. Če potem prekinem modemsko povezavo, se
postopek ponovi.
Pri Thunderbirdu  pa je treba ročno povedati, da delam brez povezave,
sicer javlja Dial-Up networking neko napako. In ko se povežem, ter
prenesem pošto, moram potem spet ročno označiti da sem sedaj offline. Če
pa grem online, se moram ročno povezati v internet (Thunderbird mi ne
zažene Dial-Uperja, tako kot Outlook).

2. Kako s klikom na Snemi pošto prenesti pošto iz vseh accountov?
Uporabljam 4 pop3 accounte in potem moram na vsakega posebej klikniti in
mu reči, naj prenese pošto. Preveč klikanja, oziroma nepraktično, če
imaš več kot en account.

3. Kako določiti, da se filtri avtomatsko izvedejo po prejemu sporočil?
Iz Outlook Expresa sem navajen, da imam pošto iz vseh accountov v enem
Inboxu, zato sem si tukaj za vsak accout za inbox napisal filter, ki vso
pošto shrani v lokalni inbox. Ampak treba je ročno zagnati filtre za
vsak Inbox posebej...

4. Kako določim, da je dostop do upravitelja z gesli in certifikati
omejen z geslom?

lp, Matej