[LUGOS-MOZILLA] projekti

Robert Ludvik r at aufbix.org
Thu Jun 10 21:42:40 CEST 2004

Zdravo
Ales Kosir wrote:

> Moje mnenje: Izdelava slovenskega tezavra je za velikostni razred tezji
> problem kot izdelava crkovalnika. Brez strateskega dogovora o sodelovanju z
> nekom (s prijaznim podjetjem, ki ga imamo vsi v mislih) cesa takega Lugos
> (ali kdorkoli drug) ne bo zmogel zadovoljivo sam ponoviti. SDJT z vso svojo
> hvalevredno katalizatorsko pomocjo verjetno ne more dosti pripomoci pri
> neodvisnem razvoju, lahko pa pri povezovanju, kar bom iniciiral.
O tem se je ze nekaj govorilo in Tomaz Erjavec je napisal neka
izhodisca, ki pa (po mojem vedenju) niso bila nikoli pokomentirana.
http://nl.ijs.si/et/project/ootezaver.txt
thread v arhivu mailliste lugos-slo:
http://liste.lugos.si/wws/arc/lugos-slo/2003-08/msg00002.html
vse skupaj se je nenašalo na
http://thesaurus.kdenews.org, ki pa trenutno ni dosegljiv.
Ne vem, kaj vse omenjeni tezaver omogoča in kaj mu manjka, ker nimam
dovolj znanja s tega področja. Morda bi bil dobro izhodišče.
Lp
Robert Ludvik