[LUGOS-MOZILLA] projekti

Martin Srebotnjak miles at filmsi.net
Thu Jun 10 22:35:07 CEST 2004

Ja, tista stran je na voljo le prek Googla, kot posnetek, sicer pa je
tudi španska Ooo skupina naredila svojega, ki ima, kolikor sem odprl
datoteko idx, ki v navadnem besedilu vsebuje pojme, le 11161 pojmov, ne
vem, kje pa se skrivajo povezave med pojmi:

http://openoffice-es.sourceforge.net/thesaurus/

Najbrž nam lahko pomagajo z nasveti.

LP,
miles.