[LUGOS-MOZILLA] Firefox in CVS

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Sat Jul 17 00:19:36 CEST 2004

Naj se cim prej odloci, kdo bo owner (mislim, da je soglasno, da bo to
Aleks :)), da se poslje cim prej mail Benjaminu (sem ze v enem mailu na
mailing listo vprasal, ce je Matjaz ze poslal, pa najbrz ni nihce vedel,
kaj sprasujem...), ker ze dela spremembe, ki so potrebne za lokalizacijo...

Kar se tice lokalizacije Nvuju, me zanima, ce je v interesu slozille, da
se prevaja in ce je ze kdo poslal Danielu mail ?
Ne bi bilo slabo, ce se naredi nekaksna stran, kjer so zapisani podatki
o ownerjih, kontaktnih osebah, itd... (se raje bi sicer imel, da bi se
zadeva korenito spremenila kar se tice spletne strani uporabniska
podpora/lokalizacija/dev... ampak naj krozi vsaj en seznam, da se ve,
koga je potrebno pocukati za rokav).

Kar se tice protestnega pisma, je moje mnenje o tem ze znano... Bi pa
dodal, da se vecino stvari, nad katerimi ste se hoteli pritoziti, ze
udejanja. Blake ze isce dodatne oblikovalce, ki bi lokalizirali gumbe v
druge jezike (in naredili celo nove) - sicer pa to sploh ni taksen
problem, niti ne vem, zakaj bi se morala Mozilla Foundation s tem
ukvarjati - pisava je znana -- Imate ze kaksne ideje glede
(poslovenjenega) teksta? (Get Firefox, itd.). Glede lazjega
lokaliziranja pa mocno razmislja Christopher Blizzard (zadnje case sicer
bolj aktiven pri Red Hatu, pa vendarle) --
http://www.0xdeadbeef.com/html/2004/07/#200407151543

Cisto mozno, da bo postalo lokaliziranje lazje ze v casu Firefoxa RC1 in
RC2 (podobno Thunderbird 0.9), ko se bo zgodil t.i. "localization
freeze"... CVS se namrec ze udejanja, orodja pa bodo verjetno tudi kmalu
na voljo (v ocesu prijetnejsi obliki).

lp
[BISI]