[LUGOS-MOZILLA] Firefox in CVS

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Sat Jul 17 03:24:17 CEST 2004

Žiga '[BISI]' Sancin wrote:
> Naj se cim prej odloci, kdo bo owner (mislim, da je soglasno, da bo to
> Aleks :)), da se poslje cim prej mail Benjaminu (sem ze v enem mailu na
> mailing listo vprasal, ce je Matjaz ze poslal, pa najbrz ni nihce vedel,
> kaj sprasujem...), ker ze dela spremembe, ki so potrebne za lokalizacijo...

Jaz sem ga takrat kontaltiral, pa ni bilo odgovora ...

> Kar se tice lokalizacije Nvuju, me zanima, ce je v interesu slozille, da
> se prevaja in ce je ze kdo poslal Danielu mail ?

Je v interesu, samo tu velja enako kot je veljalo za ostale aplikacije
-- dokler je zadeva v zgodnji razvojni stopnji, se je ne splaca
lokalizirati zaradi verjetnega spreminjanja stringov. Kasneje pa absolutno.

> Ne bi bilo slabo, ce se naredi nekaksna stran, kjer so zapisani podatki
> o ownerjih, kontaktnih osebah, itd... (se raje bi sicer imel, da bi se
> zadeva korenito spremenila kar se tice spletne strani uporabniska
> podpora/lokalizacija/dev... ampak naj krozi vsaj en seznam, da se ve,
> koga je potrebno pocukati za rokav).

Jaz sem tudi za.

> [...]
> problem, niti ne vem, zakaj bi se morala Mozilla Foundation s tem
> ukvarjati - pisava je znana -- Imate ze kaksne ideje glede
> (poslovenjenega) teksta? (Get Firefox, itd.). Glede lazjega
> lokaliziranja pa mocno razmislja Christopher Blizzard (zadnje case sicer
> bolj aktiven pri Red Hatu, pa vendarle) --
> http://www.0xdeadbeef.com/html/2004/07/#200407151543
>
> Cisto mozno, da bo postalo lokaliziranje lazje ze v casu Firefoxa RC1 in
> RC2 (podobno Thunderbird 0.9), ko se bo zgodil t.i. "localization
> freeze"... CVS se namrec ze udejanja, orodja pa bodo verjetno tudi kmalu

Ja, nekaj od tega sem tudi sam opazil, pa vendar, upam, da bodo stvari
res sle na boljse.

LP iz NEST.2004,
Matjaz

--
My operat~1 system unders~1 long filena~1 , does yours?