[LUGOS-MOZILLA] Firefox in CVS

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Fri Jul 16 23:48:52 CEST 2004

Matjaz se strinja, da Aleks postane owner ;)

Jaz sem koordinator samo zaradi infrastrukture in zgodovinskih razlogov,
  ker sem po izgubi vecine prevodov mozille presaltal na prevajanje
stranskih zadev (beri: spletnih strani oz. kvazidokumentacije).
Prevajanje GUI-ja je tvoje ze lep cas.

Matura je pa sele drugo leto (a ne?) in se nikar ne sekiraj zanjo, ker
si dovolj pameten, da jo bos z levo roko opravil.

Seveda pa bom v primeru tvoje casovne stiske rad pomagal, pa se kdo se
bo sigurno nasel. Se posebej, ce se bo sistem prevajanja izboljsal.

LP,
Matjaz

P.S.: miles, zdaj mi je uspelo Gaima zrihtat, prevajam samo se nove
stringe verzije 0.79 (samo jih je skoraj 500, grrr). R U happy now? :P

--
My operat~1 system unders~1 long filena~1 , does yours?