[LUGOS-MOZILLA] Firefox in CVS

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Fri Jul 16 14:05:01 CEST 2004

Zivijo,

Heh, hvala. :) Samo ne vodim jaz tega projekta: koordinator je Matjaz.
Ce ne bo nobenega interesenta, lahko to seveda prevzamem, vendar pa ne
vem, kako se mi bo izslo s casom (matura; potem pa - upam - studij v
Angliji). Res pa je tudi, da owner doloci vse ostale, ki bodo lahko
vnasali spremembe (brez reviewa in superreviewa) ...

Martin Srebotnjak pravi: