[LUGOS-MOZILLA] Thunderbird

Bloozer bloozer at volja.net
Wed Dec 8 21:11:13 CET 2004

In, gromka ptica zveni malo prisiljeno. Malo sem premišljeval in se
spomnil na Finžgarjevega gospoda Hudournika, ki je dobil vzdevek po,
(verjetno planinskem) hudourniku (/Apus melba), /ki sicer ne povzroča
groma, kot naj bi ga v originalu verjetno mišljena ogromna ujeda iz
indijanske mitologije, ampak bolj naznanja bližnjo nevihto. Ampak, saj
imena tudi ne bomo - ups, boste oziroma bodo - prevajali, ne?
Pa brez zamere... ;o)

Primož

Matjaz Horvat pravi: