[LUGOS-MOZILLA] Thunderbird

borut.golob at uni-mb.si borut.golob at uni-mb.si
Thu Dec 9 09:01:25 CET 2004

Klicaju in dvopièju na koncu vrstice navkljub verjetno veè ljudi ve, o èem govorim, kot èe bi napisal "rdeèi, rakunu podoben medvedek, ki veèino èasa prespi".
Lahko pa iz slovarja izberem kak¹no drugo kombinacijo, osebno mi je v¹eè:
"dobiti rjave made¾e od smrti na grmadi"
Pomensko pa bi po moje najbolj ustrezal "Navdu¹eni lisjak", saj s(m)o verjetno vsi uporabniki navdu¹eni nad njim in se poèutimo prebrisane, ker ga uporabljamo :)

Lep pozdrav, Borut

PS. ®ivljenje je preveè pomembno, da bi ga jemali resno