[LUGOS-MOZILLA] Pismo Mobitelu

xerces8 xerces8 at butn.net
Mon Dec 6 11:35:53 CET 2004

A bi nakup ene pesmi, odstranitev zascite in lansiranje na popularna
P2P omrezja bil dober argument ?
Tolk da se pokaze, kako jajcanje z IE+WMP nobene "varnosti" ne prinese.

Ne namigujem, da bi lugos karkoli takega sam naredil, le tak retoricno.
Saj nam je jasno, da ta zascite verjetno ni vredna prebite pare.
Ampak v debati bi potem lahko s tem pobili njihovo trditev, da je IE
zahtevan zaradi neke "varnosti".

LP,
xerces8