[LUGOS-MOZILLA] Pismo Mobitelu

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Sun Dec 5 23:37:20 CET 2004

Ziv!

> Problem je pa v definiciji informacije javnega značaja - če je to
> Avsenikova muzika za potrebe promocije Slovenije, tudi prav.
Z zakonom o dostopu do informacij javnega značaja jim ne moreš nič, ker
ta zakon velja samo za državne organe, to pa oni niso.

Zakon sicer kar dobro poznam, saj trenutno na njegovi podlagi ravno
peljem en postopek proti SOVI, ki mi noče dati podatkov o številu
uporabe posebnih metod in sredstev. :-))

V bistvu razen pritiska potrošnikov (kar je neformalni civilni pritisk)
ni nobenega pravnega sredstva, da bi Mobitel pripravili do tega, da
ponudi nakup glasbe v Firefoxu. Naše pritožbe pa lahko s svojim
oglaševalskim strojem kadarkoli povozijo. Zato je treba nastopiti
skrajno argumentirano in previdno.

lp, M.