[LUGOS-MOZILLA] Pismo Mobitelu

JK joze.klepec at siol.net
Mon Dec 6 00:12:33 CET 2004

Ahac Sedušak pravi:

> Sej se lahko predstavi kot IE.. samo delalo vseeno ne bo.
>
> LP, Ahac

Pravno je princip je enostaven - gospodje pri Mobitelu so si omislili
neenakost pred zakonom. Torej,  poiščite neko informacijo javnega
značaja na Mobitelovih spletnih straneh in so tako premagani vsaj na
delu fronte.
Problem je pa v definiciji informacije javnega značaja - če je to
Avsenikova muzika za potrebe promocije Slovenije, tudi prav.

lp, jk