[LUGOS-MOZILLA] Pismo Mobitelu

Matej Kovacic matej.kovacic at owca.info
Sun Dec 5 10:55:16 CET 2004

Ziv!

Rok Iskra:
> Varnost mojega računalnika - oni majo dovol denarja za serverje šraufat ;)
Ne, varnost tvojega računalnika njim ni pomembna. Tudi ni pomembna
varnost njihovih serverjev. Pomembna jim je varnost lastnikov avtorskih
pravic.

> izkušenj nimam ma verjetno obstajajo kaki mehanizmi, da se da plačevat
> stvari preko firefoxa s kreditno kartico ... Ali pač?
Seveda se da. Ampak saj ni stvar v tem, stvar je v tem, da oni hočejo
omejiti kopiranje. In čeprav obstajajo odprtokodne rešitve za zaščito
copyrighta, Microsoft vseeno ponuja najbolj celovito rešitev.

Matjaz Horvat:
 > Tudi jaz sem prebral clanek v Delu in vidim, da so tudi njihovi
 > novinarji podobnega mnenja kot mi (hint, hint!).
Misliš, da je to naključje? :-))))))))))

 > Bi bil pripravljen iz tega izhodisca spisati pismo, pa bi ga morda,
ce > zelis oz. ce bi bilo potrebno (v kar dvomim), dopolnili?
Zdajle sem bolj na tesno s časom. Mogoče bi za začetek prevedli tisti
članek od Andersona v slovenščino... se kdo javi? :-)

Pa mislim, da je treba počakati, da dobim uradni odgovor urada za
intelektualno lastnino.

lp, M.
--
http://matej.owca.info/
[Ce mi ne morete poslati odgovora na elektronsko sporocilo,