[LUGOS-MOZILLA] Pismo Mobitelu

Blaz Grapar blaz.grapar at email.si
Sun Dec 5 13:50:16 CET 2004

Mislim, da se bo tudi za Firefox našla rešitev. Sploh ne vem kako je
možno omejit neko storitev na IE. Poglejte recimo kako so se pri Operi
postavili ob rob MSju. Uporabnik si lahko izbere kako se njegova Opera
predstavi (Netscape, IE, Opera)
No in kaj takega se da narediti tudi za Firefox. Al pa plugin ki bi to
omogočal.

Treba se je borit proti tem podjetjem, ki samo keš od nas vlečejo nič pa
ne vlagajo v družbena gibanja in razvoj.

LP, Blaž