[LUGOS-MOZILLA] Pismo Mobitelu

Rok Iskra iskra11 at gmail.com
Sun Dec 5 02:34:56 CET 2004

Varnost mojega računalnika - oni majo dovol denarja za serverje šraufat ;)

Pač vtipkaš svojo telefonsko številko noter, preko SMS dobiš kodo (ki
velja recimo par minut), jo vtipkaš in downloadaš dol pesem - ko
sprejmeš download s to kodo, se ti storitev obračina ... Zdej nekih
izkušenj nimam ma verjetno obstajajo kaki mehanizmi, da se da plačevat
stvari preko firefoxa s kreditno kartico ... Ali pač?