[LUGOS-MOZILLA] Firefox in CVS

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sun Aug 29 22:33:49 CEST 2004

Zato, da se ne prenese vseh lokalizacij ob CVS checkoutu, predvsem pa,
ker smo dobili lasten repozitorij v CVS-ju, na katerega ne bodo vplivali
razni freezi in omejitve. Pa v veliki meri tudi zato, ker nas je vecina
lokalizatorjev novincev v CVS checkin-u, torej je tako varneje.

Vse lokalizacije so se vedno na voljo, ampak ne v cvsroot, pac pa v
l10n. Zal do tja se nihce nima dostopa (videti je, da Marcia dela
izjemno pocasi); v prihodnje bo mogoc anonimen dostop; pravzaprav ne bo
nobenih sprememb v nacinu gradnje za 'koncne uporabnike'.

Žiga '[BISI]' Sancin pravi: