[LUGOS-MOZILLA] Firefox in CVS

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Sun Aug 29 22:59:41 CEST 2004

Aha, hvala za razlago... Ceprav, pri checkoutu povleces toliko
"bloat"-a, da glava pece - tako da so lokalizacije res malenkost. :) No
ja, bomo preziveli. Ce bos kaj gledal, lahko opazis, da se ze pocasi
dogaja nekaj v imeniku za lokalizacije. Hm, morda bo pa obveljal tisti
nacin, ki sem ga prej napisal - bomo videli.

lp
[BISI]