[LUGOS-MOZILLA] Firefox in CVS

"Žiga '[BISI]' Sancin" bisi at pikslar.com
Sun Aug 29 22:21:40 CEST 2004

Aham, sem sel zdaj gledat in res ni vec lokalizacij na tistem mestu,
kjer so bile par dni. Kljub temu pa si lahko na tak nacin naceloma
buildal pretekle dni, ampak samo, ce je bilo vse potrebno v drevesu in
ni bilo nic "broken". Hm, cudno - zakaj niso tako pustili kot je bilo do
zdaj? :)
Upam, da ne bo spet en teden regresij zaradi Benjaminovih posegov... Vam
je kaj povedal, zakaj je prestavil lokalizacije?

lp
[BISI]