Mozilla 1.6 hudi problemi

RTV Andraz Logar byla at 3delavnica.com
Mon Aug 23 07:19:37 CEST 2004

Pozdrav!

Ze drugic se mi je pripetilo, da je Mozilla sama od sebe na nek nacin
resetirala nastavitve. Spremenila skin, home page je bil default, prav
tako vse ostale nastavitve. Ok, to bi se prezivel, ampak enako je pri
mail klientu, ki mi je poleg tega se zbrisal prav vse maile!!!! in vse
accounte!!!. Adresar je, vsaj to, ostal nedotaknjen.

Torej, prosim vas za pomoc. In ja, bajdwej, to se mi je zgodilo ze v
drugo! Kaj narediti? Ker to je prekleto nezanesljivo!

andraz