[LUGOS-MOZILLA] Mozilla 1.6 hudi problemi

Seeker seeker at email.si
Mon Aug 23 07:36:05 CEST 2004

RTV Andraz Logar pravi:

> Pozdrav!
>
> Ze drugic se mi je pripetilo, da je Mozilla sama od sebe na nek nacin
> resetirala nastavitve. Spremenila skin, home page je bil default, prav
> tako vse ostale nastavitve. Ok, to bi se prezivel, ampak enako je pri
> mail klientu, ki mi je poleg tega se zbrisal prav vse maile!!!! in vse
> accounte!!!. Adresar je, vsaj to, ostal nedotaknjen.
>
> Torej, prosim vas za pomoc. In ja, bajdwej, to se mi je zgodilo ze v
> drugo! Kaj narediti? Ker to je prekleto nezanesljivo!
>

> andraz

Pozdrav,

tudi meni se je ze veckrat zgodila podobna varianta. Glede mailov sem
stvar resil tako, da sem v direktoriju, kjer je posta, rocno prenesel
ves mail nazaj v novo skreiran imenik (stara mail mapa je dobila oznako
npr. siol.net-1...). Je pa res, da sem moram vse aacounte na novo
skreirati... Se danes pa ne vem, kaj se je pravzaprav zgodilo...