[LUGOS-MOZILLA] Mozilla Firefox - Tezave pri namestitvi Slovenskega jezika

Leon Zobec pozdravljeni at yahoo.com
Mon Aug 16 16:17:36 CEST 2004

Pri meni je bila tezava z namestitvijo
slovenskega jezika v Firefox 0.9.3 odpravljena, ko sem
namestil prevedeni razsiritvi Tabbrowser Preferences
0.6.8 in SortBookmarks 0.5.0.1.

Ze pri pravajanju obeh razsiritev in namestitvi v
slovenski Firefox 0.9.0 sem opazil, da se na zagon
prevodov z -UILocale sl-SI -contentlocale SI ni prevec
za zanesti, ker se slovanscina ni pojavila, dokler v
obeh razsiritvah nisem odstranil vrstic z moznostjo
zagona v anglescini.

V priponki sta poslovenjeni razsiritvi Tabbrowser
Preferences
0.6.8 in SortBookmarks 0.5.0.1.

Lep pozdrav
Leon Zobec