[LUGOS-MOZILLA] Mozilla Firefox - Tezave pri namestitvi Slovenskega jezika

Leon Zobec pozdravljeni at yahoo.com
Sun Aug 15 16:48:45 CEST 2004

Imam enako tezavo pri namestitvi slovenske razlicice
po namestitvi Firefox 0.9.3 v Windows 98 SE.

Prej sem uporabljal Firefox 0.9.0, namescen kot
kompresiran imenik za Windows.

Pred namestitvijo sem:

1. Preimenoval mapo "C:\Program Files\Mozilla Firefox"
v "C:\Program Files\Mozilla Firefox.bkp".
2. Preimenoval mapo C:\WINDOWS\Application
Data\Mozilla\Firefox"
v C:\WINDOWS\Application Data\Mozilla\Firefox.bkp".
3. Z RegClean pocistil register.
4. Ponovno zagnal Windows.

Po ponovnem zagonu sem namestil FirefoxSetup-0.9.3.exe
in z naslova
http://mozilla.lugos.si/download.php?app=firefox&ver=0.9.3
namestil razsiritev za slovenscino.
Ob zagonu Start/Zazeni "C:\Program Files\Mozilla
Firefox\firefox.exe" -UILocale sl-SI -contentlocale SI
se v slovenscini pojavlja samo kontekstni meni
zavihkov, vse ostalo pa je se vedno v anglescini.

Ce ni prevec dela s pripravo namestitev v obliki
kompresiranega imenika, bi predlagal, da bi bila se
naprej tudi ta moznost, saj v tej obliki prej nisem
imel ob namestitvah nobenih tezav.

Lep pozdrav
Leon Zobec