[LUGOS-MOZILLA] slovenska skupnost uporabnikov mozille

Jure Cuhalev gandalf at owca.info
Mon Oct 20 17:24:30 CEST 2003

Na 1066662012, 2003-10-20 ob 17:00, je Matjaz Horvat napisal(a):
> Zdravo!
>
> Ce pa govoris o php-nuke na strani mozilla.lugos.si, pa sem zagotovo se
> vedno za, vendar smo tudi mi zaenkrat se pred zacetkom dela :) Jaz se
> kaj takega nikoli nisem delal, lahko pa za zacetek navedem vsaj nekaj
> predlogov.

Sem proti saj sem mnenja, da trenutne strani zadostujejo oz. bo
prihodnja stran od mozille firebirda zadostovala.

> Torej, ce bi imeli neko php-nuke stran, ki bi zamenjala dosedanjo stran
> nase skupine, bi se za zacetek lahko zgledovali po mozillapl.org. Na
> strani bi prikazovali vsebinsko povezane novice, imeli bi forum, zbirali
> bi literarturo (tutoriale, howtoje, faqe) ipd.

Dvomim, da bi bil taksen projekt upravicen saj kronicno primanjkuje
ljudi, ki bi sodelovali kjerkoli v slovenskem open source prostoru.
Taksna stran bi bila verjetno zelo dolgo casa bolj prazna in bi dala
samo slab obcutek obiskovalcu ter morda koga tudi odvrnila od uporabe.

Morda malo crn pogled na stvari vendar taksno je moje mnenje..

--
LP

Jure Cuhalev
gandalf at owca.info