[LUGOS-MOZILLA] slovenska skupnost uporabnikov mozille

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Mon Oct 20 17:00:12 CEST 2003

Zdravo!

Ce imas v mislih selitev LUGOS-ove domace strani na php-nuke, potem
nimam pojma kako dalec so stvari, oz. se mi kar posteno zdi, da so na
nuli in da se ni se nic premaknilo. Kar je zelo zalostno, ker je
trenutna stran drustva LUGOS obupna.

Ce pa govoris o php-nuke na strani mozilla.lugos.si, pa sem zagotovo se
vedno za, vendar smo tudi mi zaenkrat se pred zacetkom dela :) Jaz se
kaj takega nikoli nisem delal, lahko pa za zacetek navedem vsaj nekaj
predlogov.

Torej, ce bi imeli neko php-nuke stran, ki bi zamenjala dosedanjo stran
nase skupine, bi se za zacetek lahko zgledovali po mozillapl.org. Na
strani bi prikazovali vsebinsko povezane novice, imeli bi forum, zbirali
bi literarturo (tutoriale, howtoje, faqe) ipd.

Problem je samo, ker zaenkrat sploh se ne vem, kje se naj zacnem uciti
realizirati samo stvar. Za zacetek grem kar Googlat :)

Ziga '[BISI]' Sancin pravi: