[LUGOS-MOZILLA] slovenska skupnost uporabnikov mozille

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Mon Oct 20 17:55:05 CEST 2003

--- Jure Cuhalev <gandalf at owca.info> wrote:
> Na 1066662012, 2003-10-20 ob 17:00, je Matjaz Horvat

> mozilla.lugos.si, pa sem zagotovo se
> zacetkom dela :) Jaz se
> navedem vsaj nekaj
>
> Sem proti saj sem mnenja, da trenutne strani
> zadostujejo oz. bo
> prihodnja stran od mozille firebirda zadostovala.

Ja, to je po eni strani res, vendar z novo stranjo se
vedno ne bomo dobili npr. foruma, ki si ga menda mnogi
zelijo (?).

> zamenjala dosedanjo stran
> mozillapl.org. Na
> imeli bi forum, zbirali
>
> Dvomim, da bi bil taksen projekt upravicen saj
> kronicno primanjkuje
> ljudi, ki bi sodelovali kjerkoli v slovenskem open
> source prostoru.
> Taksna stran bi bila verjetno zelo dolgo casa bolj
> prazna in bi dala
> samo slab obcutek obiskovalcu ter morda koga tudi
> odvrnila od uporabe.

Ljudi primanjkuje, to je dejstvo. Vendar ne verjamem
da bi bila stran dolgo casa prazna, ker:

1. Zagona je vedno najvec prav na zacetku.
2. Vecino vsebine ze imamo, zato bi jo bilo potrebno
le preurediti.

> Morda malo crn pogled na stvari vendar taksno je
> moje mnenje..

Crn, ja :-P

Sam bi bil najbolj vesel, ce bi bila sama Mozilla
Foundation zmozna ponuditi nekaj podobnega kot ima OOo
(http://sl.openoffice.org/), torej neko izhodiscno
stran za projekte lokalizacije, ki bi jo potem
prevedli v vse jezike, v katerih je Mozilla.

=====