[LUGOS-MOZILLA] Statistike prenosov

Aleks Reinhardt aleks.reinhardt at pivot.si
Sat Oct 18 21:34:33 CEST 2003

Zivijo,

Matjaz Horvat pravi:
> --- Aleks Reinhardt <aleks.reinhardt at pivot.si> wrote:

> Zelo me preseneca, da je toliko downloadov
> Thunderbirda napram Firebirdu, se posebej zato, ker je
> na voljo kar nekaj dni manj.

Ja, kar zanimivo je to. Pa vendar, na zacetku smo imeli Firebird na
voljo le kot XPI, kar je zahtevalo veliko rocnega editiranja. Ce se prav
spomnim, smo izdali 'uradno' razlicico za Thunderbird pred Firebirdom.

> Sem pa zelo zadovoljen z obiskom. 449 obiskov na dan
> je lepa stevilka.

Ja, samo to niso obiski per se, ampak le hiti (zahteve po strani).
Vseeno se mi zdi, da je za naso stran, ki je namenjena le lokalizaciji,
to izjemno veliko (v teh statistikah MFH in /start/ strani niso
vkljucene ... nimamo namrec dostopa do server logov; te podatke izdeluje
posebej nasa PHP skripta).

> 5268 drugih brskalnikov pa je se ena stevilka, ki mi
> ne da miru. Kateri brskalniki so to, potem? Lynx?

Ne, Lynxa je le 5 -- to so Netscape 4 (in prejsnji) in razni boti (za
indeksiranje v iskalnikih). Predvsem boti.

Odlicno!

Lep pozdrav,
Aleks