[LUGOS-MOZILLA] Statistike prenosov

Matjaz Horvat matjaz85 at yahoo.com
Sat Oct 18 13:49:34 CEST 2003

--- Aleks Reinhardt <aleks.reinhardt at pivot.si> wrote:
> [...]
> 584 prenosov, povprecno 7,4 na dan
>
> Mozilla Firebird:
> 668 prenosov, povprecno 11,7 na dan (na voljo je
> sele 57 dni)
>
> Mozilla Application Suite:
> 2214 prenosov, povprecno 28,0 na dan
>   od tega:
>   - 1268 XPI
>   - 782 win32-sea
>   - 164 linux-sea
> ----
>   - 452 1.5x
>   - 1707 1.4x
>
> Mozilla Thunderbird:
> 689 prenosov, povprecno 14,1 na dan (na voljo je

Zelo me preseneca, da je toliko downloadov
Thunderbirda napram Firebirdu, se posebej zato, ker je
na voljo kar nekaj dni manj.

> Na strani je bilo 35443 hitov, to je 449 na dan. Od
> tega je bilo 18191
> brskalnikov, ki temeljijo na Gecku, 223 Konquerorja,
> 294 Opere, 11467 pa
> MSIE. 5268 je bilo drugih brskalnikov.

Sem pa zelo zadovoljen z obiskom. 449 obiskov na dan
je lepa stevilka.

5268 drugih brskalnikov pa je se ena stevilka, ki mi
ne da miru. Kateri brskalniki so to, potem? Lynx?

Joj, da spet ne pozabim. Cisto sem pozabil sporociti,
da sem nas projekt prijavil na natecaj MID za nagrade
s podrocja razvoja odprtokodnih programov. Skoda
edino, da teh statisticnih podatkov nisem uporabil
tudi tam.

=====