glede strani, ki v mozilli ne delujejo...

Gašper Žejn gape at owca.info
Sun Oct 19 19:57:39 CEST 2003

Glede strani, ki v mozilli ne delujejo imam nekaj predlogov.

Potrebno bi bilo narediti spisek strani, ki ne delujejo in ob tem še
spisek strani, ki so po naši intervenciji popravile strani, nekakšno
"belo" listo. In po mojem mnenju bi bilo pravilno, da takšne "dogodke"
objavljate tudi med novicami, da se pokaže katere strani nas upoštevajo
in katere ignorirajo. Tako bodo tudi novice malo bolj pestre. :)
In pa sem za to, da se c(rno listo da v javnost, da imajo ljudje možnost
pogledati kaj ne dela in komu se morajo pritožit. :)

V to pa me je (žal) spodbudilo odkritje še ene strani, ki ne deluje
pravilno v mozilli. http://www.skinbase.org
1. uporabljajo v mozilli nefunkcionalne menije
2. napac(ne MIME nastavitve vsaj za datoteke .bsz (BSplayer skini)
3. za funkcije dolpotega, zoomanja, priporoc(anja uporabljajo ikone brez
opisa oz. opis je v alt tagu namesti title, kar je precej nerodno.
4. za download uporabljajo refresh s popupom (neumno za moje pojme...)
kar firebird blokira in hkrati ne pokaže ikonice da je blokiral

O vseh zgoraj navedenih pomanjkljivostih sem jih že obvestil.

Gašper