[LUGOS-MOZILLA] Forum?

Matjaz Horvat matjaz at owca.info
Sun Nov 16 20:04:40 CET 2003

Ja, se strinjam. Tako je predavanje tudi zastavljeno. Mozilla - udoben
internet: že ime pove, da gre tu za neke napredne možnosti, ki jih
Alternativa nima.

Tudi prvo predavanje je bilo narejeno v tej luči. Samo problem je v tem,
da se s tem obsikovalcev še ne pritegne, ker morajo najprej pri, da to
doživijo :)

lp,
matjaz

Gasper Zejn pravi:

> Zivjo!
>
> Glede pritegnitve obiskovalcev predavanja bi bilo (pomoje) zelo vredu,
> če bi predstavili načine kako si naprimer mozilo prikrojiti po svojih
> potrebah, recimo kako narest, da novih oken nikoli ne odpre v novem oknu
> mozille, ampak kvečjem v novem zavihku. Torej kake bolj napredne
> stvari.. oz. da bi vsaj bil en pregled nad tem kaj firebird in
> thunderbird sta in kako si ju lahko naredite "svoji" izbiri.
> Ker mislim, da kar nekaj ljudi, ki se vsaj malo razgledajo po sceni, ve
> kaj sta Firebird in Thunderbird, še vedno pa ne vedo česa vsega sta
> [...]
>>> [ip] [Netscape]    posted: 10-Nov-2003 14:38

--
My operat~1 system unders~1 long filena~1 , does yours?